miercuri, 25 martie 2009

ce mi se intampla mereu...

urasc nedreptatile...de ce sunt nevoita sa iau parte la ele??? urasc invidia...de ce sunt invidioasa uneori??? urasc tristetea...de ce sunt trista mai tot timpul??? urasc intrebarile...de ce imi pun asa de multe intrebari??? astept raspunsuri...de ce primesc asa putine??? astept intelegere...de ce nu ma intelege nimeni??? astept dragoste...de ce oamenii sunt tot mai indiferenti??? vreau libertate...oare nu e prea multa si nu stiu sa o folosesc??? vreau sanatate...oare de ce nu-mi pot purta singura de grija???
vreau prietenie...oare de ce nu-i pot pastra uneori pe cei care ii am deja???

ma gandesc...meditez si stiu ca sunt o mana de tarana in mana Creatorului meu care ma ajuta sa-mi gasesc linistea si pacea de care am nevoie....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu